OUTSOURCING USŁUG

HEDAN I 4.0

Rewolucja cyfrowa oraz łączenie komponentów i systemów zwiększa wydajność maszyn i urządzeń. HEDAN od kilku lat aktywnie kształtuje cyfrową transformację i swoją kompleksową ofertą usług, wspiera jej dynamiczny rozwój wśród polskich Klientów. Skorzystaj z naszego doświadczenia i wprowadź do swojej firmy nowoczesne rozwiązania 4.0.

Zrobimy
to za Ciebie
Outsourcing usług z zakresu utrzymania ruchu

Programu wsparcia technicznego HEDAN I 4.0, powstał na bazie realnych potrzeb Klientów, z którymi już od ponad 30 lat zmieniamy obliczę polskiego przemysłu. W praktyce łączy on bogaty pakiet usług z naszej oferty, w kompleksowy system obsługi abonamentowej. Oferujemy tym samym nowoczesny outsourcing usług z zakresu utrzymania ruchu w Twojej firmie. Wykorzystaj nas w pełnym zakresie – od diagnostyki, przez monitoring na specjalistycznym serwisie maszyn kończąc.

Kompleksowy outsourcing usług

Zajmiemy się kompleksowo Twoim parkiem maszynowym i zadbamy o jego sprawne funkcjonowanie oraz bezpieczeństwo. Ograniczysz tym samym koszty ponoszone na pracowników utrzymania ruchu do podstawowego minimum. Wykorzystaj nas w pełnym zakresie – od diagnostyki, przez monitoring na serwisie maszyn kończąc.

Abonamentowe rozwiązanie

Na bazie wcześniej przygotowanego programu obsługi abonamentowej, rozpiszemy szczegółowy zakres prac i określimy stałą i gwarantowaną opłatę miesięcznej obsługi. Takie rozwiązanie pozwoli Ci dokładnie oszacować wydatki, zaplanować nowe inwestycje, jednocześnie gwarantując bezpieczeństwo w zakresie utrzymania ruchu.

Komfort pracy i bezpieczeństwo

Skróć przestoje maszyn spowodowane awariami lub odstawieniami związanymi z konserwacji. Wykorzystując narzędzia diagnostyki online, które stanowią integralną część naszego programu wsparcia, będziesz z kilkutygodniowym wyprzedzeniem informowany o ewentualnych potrzebach serwisowych i niezbędnych konserwacjach.

Nowoczesne rozwiązania I 4.0

W ramach abonamentowego programu wsparcia technicznego HEDAN I 4.0, w pierwszej kolejności zaimplementujemy w Twoim środowisku bezprzewodowe rozwiązania IoT (OPTIME, ProLink, SmartCheck). Dzięki nim zyskamy możliwość zdalnego monitorowanie stanu technicznego wybranych maszyn i urządzeń. Ich instalacja i uruchomienie nie stanowią większego problemu. W ciągu jednego dnia jesteśmy w stanie zainstalować wiele takich jednostek.

Montaż bezprzewodowego rozwiązania IoT - OPTIME Schaeffler
Analiza pracy maszyny w usłudze „ConditionAnalyzer”
Montaż automatycznej smarownicy Schaeffler CONCEPT 8
Zdalna kontrola parametrów pracy maszyn z wykorzystaniem SmartCheck Schaeffler

OUTSOURCING UTRZYMANIA RUCHU

W ramach usługi

HEDAN I 4.0 otrzymasz:

Dostosujemy się
do Twoich potrzeb

Każdy program obsługi, w pierwszej kolejności dostosowujemy do indywidualnych potrzeb Klienta. Dążymy do jak najszerszego wykorzystania naszego wsparcia technicznego, tak by odciążyć maksymalnie Twoje zasoby, redukując jednocześnie ich koszt do minimum. Dzięki takiej strategii pracy zoptymalizujesz procesy produkcyjne i zwiększysz wydajność swoich maszyn i urządzeń. Chętnie przedstawię Ci ofertę, która pozwoli zrealizować ten cel – odezwij się do mnie.

Paweł Marek
Dyrektor Zarządzający  | +48 516 085 630

SZCZEGÓŁOWY ZAKRES WSPARCIA

Programu wsparcia HEDAN 4.0

KROK 1

Analiza realnych potrzeb

Na pierwszym etapie prac, przeanalizujemy i wspólnie z Tobą omówimy realne możliwości i potrzeby stałego wsparcia. W tym celu przeprowadzimy wizję lokalną, na bazie której określimy kolejny kroki działania i zaplanujemy przebieg i koszty ewentualnych prac wdrożeniowych.

KROK 2

Przygotowanie oferty abonamentowej

Na podstawie przeprowadzonej wcześniej analizy dobierzemy i zaprezentujemy dedykowany system diagnostyczny. Przedstawimy propozycję stałych prac serwisowych i wsparcia technicznego. W razie potrzeby wskażemy również newralgiczne punkty, wymagające wymiany lub konserwacji.

KROK 3

Montaż i konfiguracja systemu

W nieinwazyjnym i szybkim trybie dokonamy instalacji systemu diagnostycznego oraz wymaganych komponentów, wcześniej ujętych i wycenionych w ofercie. Ustalimy również szczegółowo system pracy i przypiszemy konkretne zadania, odpowiedzialnym za nie zespołom.

KROK 4

Stała kontrola i techniczne wsparcie

Od tego momentu za określone w umowie prace, odpowiedzialni stają się nasi wyspecjalizowani serwisanci i inżynierowie. Dzięki usłudze „ConditionAnalyzer”, będziemy w stanie nawet z kilkutygodniowym wyprzedzeniem reagować na ewentualne potrzeby serwisowe i niezbędne konserwacje oraz naprawy.

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Jesteśmy do
Twojej dyspozycji

DZIAŁ TECHNICZNY

Sebastian Samborski
+48 601 250 159
sebastian.samborski@hedan.pl

Paweł Marek
+48 516 085 630
pawel.marek@hedan.pl

MAGAZYN INTERNETOWY HEDAN

Dobrze wiedzieć

PARTNERZY HEDAN

Zaufanie, które procentuje

Pozostańmy
w kontakcie

Masz dodatkowe pytania lub potrzebujesz wsparcia z naszej strony? Zadzwoń, odwiedź nasze biuro lub napisz wiadomość korzystając z formularza.

HEDAN Sp. z o.o.
ul. Karmelkowa 66
52-319 Wrocław
tel.: +48 71 792 51 90
e-mail: biuro@hedan.pl

Adres rejestrowy:
ul. Godlewskiego 7A/2
54-609 Wrocław


    Materiały multimedialne dzięki Schaeffler Technologies AG & Co. KG
    © Copyright 2021 HEDAN Sp. z o.o.

    Powered by: Pantoda Studio